Co oferuję?
Strona internetowa
Strona internetowa to Twoja wizytówka. Powinna pasować do Twojej marki i być z nią spójna. Stworzymy razem Twoją unikalną wizytówkę w sieci!
Sklep online
Sklep online to Twoje wirtualne stoisko – musi być spójny z wizerunkiem Twojej marki i przyciągać klientów swoją wyjątkowością. Zbudujmy razem przynoszący zyski sklep!
Co mówią moi klienci?
FAQ
1. Jak długo trwa realizacja strony?
Czas realizacji strony zależy od wielkości i złożoności projektu oraz od dostarczenia wszystkich potrzebnych materiałów przez Ciebie. Zwykle sam proces projektowania zajmuje od 2 do 5 tygodni. Po tym czasie przesyłam gotową wersję strony, ale należy jeszcze doliczyć czas na wdrożenie ewentualnych poprawek oraz Twoich sugestii. Ważne jest też zarezerwowanie miejsca z pewnym wyprzedzeniem, aby móc sprawnie rozpocząć pracę nad projektem.
2. Ile wyniesie koszt realizacji projektu?
Koszt każdego projektu ustalam indywidualnie, dlatego jeśli chcesz poznać szczegóły, skontaktuj się ze mną – przygotuję dla Ciebie wycenę dopasowaną do Twoich potrzeb!
3. Czy muszę samodzielnie zająć się rejestracją hostingu i domeny?
Czas realizacji strony zależy od wielkości i złożoności projektu oraz od dostarczenia wszystkich potrzebnych materiałów przez Ciebie. Zwykle sam proces projektowania zajmuje od 2 do 5 tygodni. Po tym czasie przesyłam gotową wersję strony, ale należy jeszcze doliczyć czas na wdrożenie ewentualnych poprawek oraz Twoich sugestii. Ważne jest też zarezerwowanie miejsca z pewnym wyprzedzeniem, aby móc sprawnie rozpocząć pracę nad projektem.
4. Chcę zlecić Ci zrobienie strony. Jakie są pierwsze kroki?
Aby rozpocząć projekt, najpierw musimy podpisać umowę, którą prześlę Ci w formie PDF. Po podpisaniu umowy, prześlij mi zeskanowany dokument oraz wpłać 30% zadatku na rezerwację terminu. Pozostałe 70% płatności będzie wymagana po zakończeniu projektu i wdrożeniu wszystkich poprawek.
Gdy te formalności będą załatwione, przejdziemy do kluczowego etapu, czyli wypełnienia formularza/briefu. W formularzu określisz preferencje dotyczące kolorystyki, elementów, treści oraz struktury strony, takich jak zakładki i zdjęcia. Możesz również wskazać strony, które Ci się podobają lub nie podobają, abym mogła lepiej dopasować projekt do Twojego stylu.
Jeśli nie masz konkretnej wizji, wystarczy, że w formularzu napiszesz „zdaję się na Ciebie”, a zaproponuję coś na podstawie mojego doświadczenia. Otrzymasz również instrukcję, jak przygotować materiały na stronę, co może ułatwić tworzenie treści, ale nie jest to obowiązkowe. Moim celem jest stworzenie idealnej strony według Twoich oczekiwań!
5. Co zrobić po otrzymaniu formularza?
Po otrzymaniu formularza, zacznij od przemyślenia, co dokładnie chcesz umieścić na swojej stronie. Zastanów się, jaka będzie jej główna funkcja – czy ma służyć do opisu produktów, przedstawienia oferty, czy prezentacji Twojej osoby. Następnie zaplanuj nazwy wszystkich zakładek i rozważ, jakie treści powinny się w nich znaleźć. Pamiętaj, że klienci nie lubią długich bloków tekstu – staraj się tworzyć zwięzłe i konkretne treści oraz używaj krótkich, chwytliwych haseł.
Na koniec, zbierz zdjęcia, które wzbogacą stronę i będą reprezentować Twoją markę. Jeśli nie masz odpowiednich zdjęć, nie przejmuj się – mogę Ci pomóc. Oferuję bezpłatne wsparcie w postaci doboru zdjęć z darmowych banków stockowych, choć nie gwarantuje to unikalności, ponieważ te zdjęcia mogą być używane przez innych.
6. Co zrobić, jeśli projekt nie spełnia moich oczekiwań?
Jeśli projekt nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz przesłać mi wiadomość z listą poprawek. Moim celem jest, abyś był/była w pełni zadowolony/a z efektu końcowego. Twoja satysfakcja jest dla mnie priorytetem, dlatego dokładam wszelkich starań, aby dostarczyć Ci projekt, który naprawdę Cię usatysfakcjonuje.
7. Jakie systemy i narzędzia są używasz do tworzenia stron?
Do budowy stron korzystam z WordPressa i Gutenberga (jeśli klient preferuje używam Elementora lub Divi). Wybrałam te narzędzia, aby ułatwić moim klientom późniejszą edycję strony. WordPress jest intuicyjny, więc moi klienci zazwyczaj radzą sobie z prostymi zmianami tekstów, zdjęć czy prowadzeniem bloga. Na zakończenie projektu zawsze dostarczam krótkie instrukcje pomocnicze, które pokazują, jak obsługiwać różne funkcje, choć nie zawsze są one potrzebne.
W moich projektach unikam gotowych szablonów, ponieważ każda firma i marka ma swoje unikalne potrzeby. Dlatego dostosowuję projekt strony indywidualnie, aby był zgodny z charakterem marki i jej profilami w mediach społecznościowych. Dzięki temu każda strona jest wyjątkowa, z unikalnym układem i elementami.
8. Czy po zakończeniu procesu i uregulowaniu płatności otrzymam pełny dostęp do strony i serwera?
Tak, po zakończeniu projektu i opłaceniu należności otrzymasz pełny dostęp do strony oraz serwera. Informacje te są zawarte w umowie, którą przekazuję Ci do weryfikacji przed rozpoczęciem współpracy. Po zakończeniu projektu przekazuję Ci wszystkie dostępne dane, a Ty stajesz się pełnoprawnym właścicielem strony i serwera. Ja nie zachowuję do niej żadnych praw.
9. Jak wygląda wsparcie po zakończeniu projektu?
Oferuję darmowe wsparcie przez miesiąc po zakończeniu projektu. Jeśli wybierzesz opcję płatności abonamentowej za stronę, wsparcie będzie trwało przez 12 miesięcy w ramach abonamentu. Po upływie okresu darmowego wsparcia oferuję płatną usługę opieki technicznej.
Jeśli nie zdecydujesz się na płatną usługę opieki strony, to po zakończeniu darmowego wsparcia możesz nadal zgłaszać wszelkie zmiany i problemy. Drobne zmiany będą wiązały się z symboliczną opłatą, natomiast większe korekty wycenimy indywidualnie w zależności od skali zmiany.
Czy będę mogła/mógł samodzielnie edytować i wprowadzać zmiany na stronie?
Tak, będziesz mogła/mógł samodzielnie edytować swoją stronę. System jest bardzo intuicyjny, więc większość osób radzi sobie z edytowaniem treści bez problemów. Na koniec projektu dostarczam Ci podstawową instrukcję z wskazówkami, jak zarządzać najważniejszymi elementami strony.
Jeśli jednak będziesz potrzebować pomocy, zawsze możesz się do mnie zwrócić, a ja zajmę się wprowadzeniem zmian za Ciebie. Nie zostaniesz sama/sam z problemami!
11. Czy mogę liczyć na obsługę w zakresie copywrittingu?
Niestety copywritting nie znajduje się w mojej ofercie.
12. Czy mogę liczyć również na obsługę w zakresie pozycjonowania?
Pozycjonowanie (SEO) nie jest częścią mojej oferty.
W trakcie tworzenia strony dbam jednak o podstawowe aspekty SEO, takie jak odpowiednie nagłówki (h1, h2, h3, h4), dobre opisy zdjęć, ich prawidłowe rozszerzenia oraz zoptymalizowaną prędkość ładowania strony. Nie zajmuję się jednak dopasowaniem tekstów do SEO ani doborem słów kluczowych. Można więc powiedzieć, że przygotowuję stronę z uwzględnieniem podstawowych zasad SEO.